fbpx

Które promowanie Allegro wybrać i dlaczego?

Allegro oferuje kilka rodzajów promowań, które pomagają sprzedającym zwiększyć widoczność swoich ofert i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Na chwilę obecną są to: Wyróżnienie Wyróżnienie elastyczne Pakiet Promo Promowanie na stronie działu Warto zatem...

5 sposobów na prostą analizę konkurencji na Allegro

Rywalizacja pomiędzy sprzedawcami na Allegro jest coraz większa. Warto zatem wiedzieć, jak analizować sprzedaż konkurencji i jakich narzędzi używać. Poniżej przedstawiam 5 sposobów, które pomogą Ci zrozumieć, jak działa Twoja konkurencja. Analiza wyświetleń i...

Jak mierzyć konwersję sprzedaży na Allegro

Jeśli prowadzisz działalność na platformie Allegro lub zamierzasz to robić, to powinieneś wiedzieć, co to jest konwersja sprzedaży i jak ją mierzyć.Dzięki temu będziesz miał wiedzę na temat tego jak skuteczne są Twoje oferty. Mając odpowiednie narzędzia, jesteś w...

Psychologia zakupów na Allegro. Co wpływa na sprzedaż?

Każdy kliknięcie Kup teraz na Allegro kryje za sobą całą gamę psychologicznych mechanizmów, które wpływają na nasze decyzje zakupowe. Od emocji, które towarzyszą nam podczas przeglądania ofert, po zaufanie budowane na podstawie opinii innych użytkowników – wszystko to...

Język korzyści w tworzeniu opisu oferty Allegro

Kiedyś mały, niepozorny sklepik internetowy na Allegro postawił na niekonwencjonalną strategię – zamiast suchego wymieniania cech produktu, zaczął opowiadać historie, w których klient był bohaterem, a oferowane przedmioty – kluczem do lepszego życia. Efekty przerosły...

Jak tworzyć serie produktowe Allegro?

Serie produktowe Allegro to jeden z elementów oprawy graficznej konta, który może pomóc sprzedawcom zwiększyć sprzedaż. Warto zatem wiedzieć, czym są i jak je stosować. Czym są serie produktowe Allegro? Serie produktowe na Allegro to nie tylko estetyczny element...